Välj din förening i rullistan, gå in på din förenings sida och gör din felanmälning eller annat ärende som gäller din bostad. Detta gäller alla boende i föreningar som förvaltas av AdEx.
Mäklare kan beställa mäklarbild genom att gå in på föreningens sida och scrolla ned till knappen där det står mäklarbild.
Längre ned på sidan (på mobilen) och på höger sida (på datorn) finns de senaste nyheterna från de anslutna föreningarna.
Vi tar emot felanmälan via mail och telefon mån - fre 7.30 - 16.00, övrig tid är telefonen kopplad till fastighetsjour. Fastighetsjouren åtgärdar fel i fastigheten av akut art t.e.x. utströmmande vatten. OBS! Är ditt ärende akut måste du ringa oss på 90 220.
När du gör din felanmälan via formulären på felanmälning.se får du en bekräftelse på din anmälan till din angivna mailadress. I mailet finns en länk där du kan följa ditt ärende och också komplettera dina uppgifter i efterhand, t.ex. bifoga en fil. När något händer i ditt ärende får du en epostavisering. Sidan fungerar lika bra på mobilen som på datorn.